Модельный ряд MG

Отзыв о MG 6 2012 года


MG 6 Fast-Back 2012
Автомобиль: MG 6 Fast-Back 2012 г.в., лифтбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 20000 км, двигатель - 1.8 бензин, комплектация - Стандарт
Автор: Сергій (Украина, Каменское (Днепродзержинск))   26.11.2014
MG 6 Fast-Back 2012 фото $iMG 6 Fast-Back 2012 фото $i
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

"+" - хороша оптика (на головному - лінзи, для стопа - діоди), чудова підвіска, все в салоні під рукою, зручні сидіння, ЛКП витримало удар скутериста в праві задні двері і крило без фарбування, зборка салона - на висоті, зручне стоянкове гальмо, великий багажник, три рівні регулювання передніх сидінь, якісні матеріали салона (малий шкірпакет, м'який пластик торпедо. Нормальна динаміка як для мотору 1.8.

"-" - хотілося б менший розхід (траса 6, 5-7 (90-120), місто 9-11), "чутливе зчеплення" , наявність запчастин на даний момент. Дилер-ідіот

28.01.14 в Дніпродзержинську навалило снігу "по самі помідори" 30-50 см, а зранку довелося везти дитину в лікарню з температурою. Відкопав гараж, виїхав, ПРСТ, дороги не чищені зовсім, досвіду по снігові малувато, можна сказати, що одна теорія. Звозив малу в лікарню без пригод і РЕСПЕКТ МіГу і його зчепленю. Ще коли тільки виїхав з гаража попробував рушити як звичайно-загрібся. почесав "рєпу" і спробував рушити без "газу" і пішла ЛЕГКО, зразу другу і знову без газу йде-я майже танцюю на сидінні від радості - не очікував такого після перших спроб і буксування- по дорозі допоміг випхати декілька машин-колія то одна. Добрався до лікарні без пригод, в машині тепло обігрів на 7 позначці, навіть при -12 вмикався кондиціонер разом з обігрівом дзеркал - виключав сам. Є в Дніпродимі (народна назва Дніпродзержинська) великий підйом по проспекту Леніна в бік залізничного вокзалу (600-800 м) і з снігом там виїхати було проблемно для багатьох ТЗ. І цього разу те саме, Еталони і Газелі забарикадували дорогу - 40 хв пробки і доходить моя черга штурмувати цей підйом, рушив без питань попереду: спрінтер, шкода А5, мазда 3 попередньої генерації та акцент ІІ. Подолавши третину підйому наша колона зупинилася, з бічної вулиці виїхав черговий газеліст - пішли його підпихати. Потім довелося підпихати всих по черзі: спрінтер, шкода А5, мазда 3 попередньої генерації та акцент ІІ. Я ж рушив самостійно і знову "без газу" потім додав до 1500 об-в - друга, третя, четверта обороти до 2000 і виїхав без пригод. Поставив машину в гараж. Зчепленням в салоні не воняло анітрошки. От таке в нас особливе це зчеплення.

ПС: машина атмосферник з МКПП + шини Maxxis MA-PW Presa Snow (215/60R16 99 H) без шипів.

Дуже особлива робота зчеплення на наших машинках з МКПП. Рушати краще взагалі без "газу" - вже потім додавати. Зчеплення дуже чутливе. Зараз шукаю диск зчеплення - аналог МіГовського. Проїду 10 000 - напишу більш розлогий коментар, але зараз можу сказати, що машина на висоті і звісно не без своїх болячок.

ЧЕРЕЗ РІК

Машиною задоволений, пройшов за рік вже 200 000, до "тонкого" зчеплення звик, витрати пального впали до 6-6, 5 л на трасі (90-120) та в місті 8, 5-9 л- (0-80) . Траса/місто https://www.youtube.com/watch?v=FtsGUfNs5xg - за нормальної манери їзди без випендрьоша. Входиш в повороти як на рейсах-в одному вимадку дякую МіГу- входив в поворот 90градусів, 60 км, по обочені кущі і дерева видимість обмежена, 5 година ранку і вилітає фура з водієм-під****сом на по центру вузької дороги - я різко вправо і входжу в поворот, машину починає нести по обочені, вмикаю нижчу передачу + газ - МіГ витяг і не злетів в кювет. РЕСПЕКТ.

+ доставий заводське ДХВ/DRL, камеру заднього огляду, зеркало-відеореєстратор. https://www.youtube.com/watch?v=XucEkYoq_5A

Плюсы автомобиля: Дизайн, оптика, керованість, якісна збірка та матеріали, шумка, звук 8 динаміків, багажник 429/1349, метал, все стримано і продумано, ЮСБ в окремій ніші. Регулювання сидінь і керма.

Минусы автомобиля: "Тонке" чуттєве зчеплення, для водіїв в яких моло досвіду це буде проблемою. Батя (стаж кермування 37 років) сказав, що нормально-я вже теж звик. Змінив масло в КПП-з заводу йшла мінералка, було підвивання на 2 передачі. Залив Кастрол-все стало гуд і на холудну зауваження до КПП зникли. Хотілося б 6-ст МКПП. Незнаю, чи відносити це до мінусів, а ле за 20 000 з'явилося 5 сколів на капоті до грунту і по одному на лівих дверях. Однозначний мінус-це дилер АІС, про машину майже нічого не знають. Сам розказуєш, що та як. Звідси ніякого оновлення прошивок.

Совет покупателю: Хороше, якісне авто. За нормального водіння витрати будуть терпимі. Захочете повіджигати в місті будьте готові до 11-12 л. Вибирав між Рапідом середньої комплектації, Крузом 1.6, Елкою МД 1.6, Опель астра Н-седан.

Через 12 мес. и 3 дней Сергій дописал: 36 000 політ нормальний. За містом по БК 5,7 при 90-110. Розбили мені фару, поставив нову. коли ставив звернув увагу, що виробник фар фірма Koito. От такий "Китаєць"

Через 19 мес. и 6 дней Сергій дописал: Пройшло майже 3 роки від покупки автівки. МіГ 6 не підвів мене жодного разу. Стоїть стоковий АКБ. Пробіг наразі близько 45 000. Із заміненого, плаваючий сайлент поперечного важеля (було відсутнє стопорне кільце, що і стало причиною попадання туди вологи) - виписував з Китая TRW- близько 800 грн. Були думки про ГБО, але поки , що вирішив відкласти - інколи крутю до 4000-5500 об. В машинки офігена керованість без проблем тримає дорогу при 160-180 км/год. Стокові літні шини ще не стерлися, але руки чешуться поміняти. Автівкою повністтю задоволений.

Через 38 мес. и 9 дней Сергій дописал: Кузов не ржавіє. Встановив ГБО. Вліз балон на 65 л. Тільки розхідники ТО. Наразі пробіг 66 000. Політ норм.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Андрей L  

Пожалуй, хорошее авто, но есть громадный минус - АИС!!! Сам смотрел на MG5, тестировал 350 (5-ки не было тестовой) остался хорошего мнения о авто, но после анализа всех "за" и "против", не рискнул покупать...

ответить   +8
cjgrf  

Нормальные китайцы. АИС это огромный МИНУС.

ответить   +4-2
Автор отзыва  

Додам, що всі сертефікати, які йшли на машину-видані в Англії. Підходять тормозні колодки від БеМеВе Е46. А так машина зроблена на основі Ровер 75.

ответить   +1-3
cjgrf  

MG типа копия Ровер 75 а Ровер в свою очередь типа копия БМВ Типа копия на копию сказка а не машина. Дорогова то для третей копии.

ответить   +4-6
Автор отзыва  

Мотор К4 про щось говорить?

ответить   +2-2
Показать еще 1
Автор отзыва  

Ще великим мінусом є маловідомість бренду і втрати на перепродажці

ответить   +2-3
cjgrf  

Не надо тешить себя иллюзиями про Англию. ОРИГИНАЛЬНЫЙ КИТАЙ.

ответить   +4-4
Автор отзыва  

Тоді Айфон-оригінальний Китай

ответить   +6-3
Показать еще 5
Yura_N  

мабуть в тексті відгуку все-таки має бути 20 000 а не 200 000

ответить   +4
Автор отзыва  

так, 20 000 км-не знаю як поправити

ответить   +2-1
Автор отзыва  

Про К4 ось сікава інфа http://mgmotor.by/index.php?option=com_k2&view=item&id=54:%D1%87%D0%B5%D0%B9-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80-mg?-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C-2-%D0%BE%D0%BD-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%B5%D1%89%D0%B5-%D0%BB%D1%83%D1%87%D1%88%D0%B8%D0%B9&Itemid=404

ответить   +1-1
Автор отзыва  

Також в Китаї вже вийшло нове покоління МГ 6, з покращеними характеристиками 1,8 Т ( інша турбіна, зменшення маси, розширення макс. інтервалу КМ)+6-ст АКПП з двома зчепленями+різні примочки по електроніці типу електронного стоянкового гальма і т.д., ДРЛ

ответить   +2-1
Автор отзыва  

Ще в машинки хороше багажне відділення. В багажник без складання спинки руба стали 4 шини 215*60*16.+ складається задня спинка в пропорціях 1/3 чи 2/3

ответить   +1-1
Автор отзыва  

Новий МГ 6, коли буде в Україні-ХЗ http://photo.bitauto.com/picture/2723/3597891/

ответить   +1-1
Автор отзыва  

50 000 км- політ нормальний))))

ответить   +2
Автор отзыва  

60000 км- безпроблемно катаю далі. За майже 4 роки рижиків не нажив. По підвісці -ремонтував одну шарову.

ответить   +2
Автор отзыва  

65 000. Вирішив поставити ГБО. По машині ніяких ремонтів немає-навіть свічки рідні. Підвіска- одна шарова, сайлент шарнірний і втулки стаба задні. Іржі знайдено не було))

ответить   +2
MaxPower  

Wert, опишите плиз комлект ГБО (мозг, форсунки, редуктор)

ответить  
Автор отзыва  

MaxPower, STAG QBOX PLUS, Barracuda, KME Silver, мульт Томасетто, ВЗУ, армовані шланги+термопластик. Мотор тихіший, м'якіший суттєвої різниці по динаміці не помітив. Балон 65 л ставиться на підложку. Простіше встановити 59-61/62 л.

ответить   +3
Показать еще 2

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв MG 6: MG 6. Первое знакомство
MG 6. Первое знакомство

Апрель нынешнего года ознаменовался дебютом на украинском рынке второго представителя семейства автомобилей Morris Garages – MG 6. Еще до премьеры нам обещали, что эта модель будет намного интересней MG 550. И вот, настал тот долгожданный миг, когда команда InfoCar.ua смогла познакомиться с «шестеркой» MG лично. Причем, не с одной, а с несколькими комплектациями.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у MG

MG 350 2014 MG 350 8.000$ 2014 105.000 км
смотреть все
объявления