|
Отзыв о MG 6 2012 года
Автомобиль:
MG 6 Fast-Back
2012
г.в.,
лифтбек,
механическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 20000 км, двигатель - 1.8 бензин, комплектация - Стандарт
"+" - хороша оптика (на головному - лінзи, для стопа - діоди), чудова підвіска, все в салоні під рукою, зручні сидіння, ЛКП витримало удар скутериста в праві задні двері і крило без фарбування, зборка салона - на висоті, зручне стоянкове гальмо, великий багажник, три рівні регулювання передніх сидінь, якісні матеріали салона (малий шкірпакет, м'який пластик торпедо. Нормальна динаміка як для мотору 1.8. Плюсы автомобиля: Дизайн, оптика, керованість, якісна збірка та матеріали, шумка, звук 8 динаміків, багажник 429/1349, метал, все стримано і продумано, ЮСБ в окремій ніші. Регулювання сидінь і керма. Минусы автомобиля: "Тонке" чуттєве зчеплення, для водіїв в яких моло досвіду це буде проблемою. Батя (стаж кермування 37 років) сказав, що нормально-я вже теж звик. Змінив масло в КПП-з заводу йшла мінералка, було підвивання на 2 передачі. Залив Кастрол-все стало гуд і на холудну зауваження до КПП зникли. Хотілося б 6-ст МКПП. Незнаю, чи відносити це до мінусів, а ле за 20 000 з'явилося 5 сколів на капоті до грунту і по одному на лівих дверях. Однозначний мінус-це дилер АІС, про машину майже нічого не знають. Сам розказуєш, що та як. Звідси ніякого оновлення прошивок. Совет покупателю: Хороше, якісне авто. За нормального водіння витрати будуть терпимі. Захочете повіджигати в місті будьте готові до 11-12 л. Вибирав між Рапідом середньої комплектації, Крузом 1.6, Елкою МД 1.6, Опель астра Н-седан. Через 12 мес. и 3 дней Сергій дописал: 36 000 політ нормальний. За містом по БК 5,7 при 90-110. Розбили мені фару, поставив нову. коли ставив звернув увагу, що виробник фар фірма Koito. От такий "Китаєць" Через 19 мес. и 6 дней Сергій дописал: Пройшло майже 3 роки від покупки автівки. МіГ 6 не підвів мене жодного разу. Стоїть стоковий АКБ. Пробіг наразі близько 45 000. Із заміненого, плаваючий сайлент поперечного важеля (було відсутнє стопорне кільце, що і стало причиною попадання туди вологи) - виписував з Китая TRW- близько 800 грн. Були думки про ГБО, але поки , що вирішив відкласти - інколи крутю до 4000-5500 об. В машинки офігена керованість без проблем тримає дорогу при 160-180 км/год. Стокові літні шини ще не стерлися, але руки чешуться поміняти. Автівкою повністтю задоволений. Через 38 мес. и 9 дней Сергій дописал: Кузов не ржавіє. Встановив ГБО. Вліз балон на 65 л. Тільки розхідники ТО. Наразі пробіг 66 000. Політ норм. Через 50 мес. и 8 дней Сергій дописал: 85 ткм, МіГ радує, ГБО витрати 8,5-9 траса при 90-120, місто 11-13. Змішаний в межах 9,5-10,5. Змінив ремінь ГРМ і ролик - все чудово стає від Ровер 75. Через 50 мес. и 8 дней Сергій дописал: Іржі немає зовсім Обсуждение отзываАндрей L Показать еще 1 Показать еще 5 Показать еще 2 Пожалуй, хорошее авто, но есть громадный минус - АИС!!! Сам смотрел на MG5, тестировал 350 (5-ки не было тестовой) остался хорошего мнения о авто, но после анализа всех "за" и "против", не рискнул покупать... +8ОТВЕТИТЬzheka.kurochenko Показать еще 1 Это самый информативный комментарий из всех, что я нашел на просторах Интернета. Сколько сейчас уже намотали? Есть ли какие-нибудь новые проблемы? +3ОТВЕТИТЬDanubecaptain Техника продолжает ездить дальше или нашла нового хозяина? Пару раз совсем недавно у нас тоже встречал такую МГ-шку, внешне - в идеальном состоянии. +1ОТВЕТИТЬ |