Модельный ряд MG

Отзыв о MG 6 2012 года


MG 6 Fast-Back 2012
Автомобиль: MG 6 Fast-Back 2012 г.в., лифтбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 20000 км, двигатель - 1.8 бензин, комплектация - Стандарт
Автор: Сергій (Украина, Каменское)   26.11.2014
MG 6 Fast-Back 2012 фото $iMG 6 Fast-Back 2012 фото $i
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

"+" - хороша оптика (на головному - лінзи, для стопа - діоди), чудова підвіска, все в салоні під рукою, зручні сидіння, ЛКП витримало удар скутериста в праві задні двері і крило без фарбування, зборка салона - на висоті, зручне стоянкове гальмо, великий багажник, три рівні регулювання передніх сидінь, якісні матеріали салона (малий шкірпакет, м'який пластик торпедо. Нормальна динаміка як для мотору 1.8.

"-" - хотілося б менший розхід (траса 6, 5-7 (90-120), місто 9-11), "чутливе зчеплення" , наявність запчастин на даний момент. Дилер-ідіот

28.01.14 в Дніпродзержинську навалило снігу "по самі помідори" 30-50 см, а зранку довелося везти дитину в лікарню з температурою. Відкопав гараж, виїхав, ПРСТ, дороги не чищені зовсім, досвіду по снігові малувато, можна сказати, що одна теорія. Звозив малу в лікарню без пригод і РЕСПЕКТ МіГу і його зчепленю. Ще коли тільки виїхав з гаража попробував рушити як звичайно-загрібся. почесав "рєпу" і спробував рушити без "газу" і пішла ЛЕГКО, зразу другу і знову без газу йде-я майже танцюю на сидінні від радості - не очікував такого після перших спроб і буксування- по дорозі допоміг випхати декілька машин-колія то одна. Добрався до лікарні без пригод, в машині тепло обігрів на 7 позначці, навіть при -12 вмикався кондиціонер разом з обігрівом дзеркал - виключав сам. Є в Дніпродимі (народна назва Дніпродзержинська) великий підйом по проспекту Леніна в бік залізничного вокзалу (600-800 м) і з снігом там виїхати було проблемно для багатьох ТЗ. І цього разу те саме, Еталони і Газелі забарикадували дорогу - 40 хв пробки і доходить моя черга штурмувати цей підйом, рушив без питань попереду: спрінтер, шкода А5, мазда 3 попередньої генерації та акцент ІІ. Подолавши третину підйому наша колона зупинилася, з бічної вулиці виїхав черговий газеліст - пішли його підпихати. Потім довелося підпихати всих по черзі: спрінтер, шкода А5, мазда 3 попередньої генерації та акцент ІІ. Я ж рушив самостійно і знову "без газу" потім додав до 1500 об-в - друга, третя, четверта обороти до 2000 і виїхав без пригод. Поставив машину в гараж. Зчепленням в салоні не воняло анітрошки. От таке в нас особливе це зчеплення.

ПС: машина атмосферник з МКПП + шини Maxxis MA-PW Presa Snow (215/60R16 99 H) без шипів.

Дуже особлива робота зчеплення на наших машинках з МКПП. Рушати краще взагалі без "газу" - вже потім додавати. Зчеплення дуже чутливе. Зараз шукаю диск зчеплення - аналог МіГовського. Проїду 10 000 - напишу більш розлогий коментар, але зараз можу сказати, що машина на висоті і звісно не без своїх болячок.

ЧЕРЕЗ РІК

Машиною задоволений, пройшов за рік вже 200 000, до "тонкого" зчеплення звик, витрати пального впали до 6-6, 5 л на трасі (90-120) та в місті 8, 5-9 л- (0-80) . Траса/місто https://www.youtube.com/watch?v=FtsGUfNs5xg - за нормальної манери їзди без випендрьоша. Входиш в повороти як на рейсах-в одному вимадку дякую МіГу- входив в поворот 90градусів, 60 км, по обочені кущі і дерева видимість обмежена, 5 година ранку і вилітає фура з водієм-під****сом на по центру вузької дороги - я різко вправо і входжу в поворот, машину починає нести по обочені, вмикаю нижчу передачу + газ - МіГ витяг і не злетів в кювет. РЕСПЕКТ.

+ доставий заводське ДХВ/DRL, камеру заднього огляду, зеркало-відеореєстратор. https://www.youtube.com/watch?v=XucEkYoq_5A

Плюсы автомобиля: Дизайн, оптика, керованість, якісна збірка та матеріали, шумка, звук 8 динаміків, багажник 429/1349, метал, все стримано і продумано, ЮСБ в окремій ніші. Регулювання сидінь і керма.

Минусы автомобиля: "Тонке" чуттєве зчеплення, для водіїв в яких моло досвіду це буде проблемою. Батя (стаж кермування 37 років) сказав, що нормально-я вже теж звик. Змінив масло в КПП-з заводу йшла мінералка, було підвивання на 2 передачі. Залив Кастрол-все стало гуд і на холудну зауваження до КПП зникли. Хотілося б 6-ст МКПП. Незнаю, чи відносити це до мінусів, а ле за 20 000 з'явилося 5 сколів на капоті до грунту і по одному на лівих дверях. Однозначний мінус-це дилер АІС, про машину майже нічого не знають. Сам розказуєш, що та як. Звідси ніякого оновлення прошивок.

Совет покупателю: Хороше, якісне авто. За нормального водіння витрати будуть терпимі. Захочете повіджигати в місті будьте готові до 11-12 л. Вибирав між Рапідом середньої комплектації, Крузом 1.6, Елкою МД 1.6, Опель астра Н-седан.

Через 12 мес. и 3 дней Сергій дописал: 36 000 політ нормальний. За містом по БК 5,7 при 90-110. Розбили мені фару, поставив нову. коли ставив звернув увагу, що виробник фар фірма Koito. От такий "Китаєць"

Через 19 мес. и 6 дней Сергій дописал: Пройшло майже 3 роки від покупки автівки. МіГ 6 не підвів мене жодного разу. Стоїть стоковий АКБ. Пробіг наразі близько 45 000. Із заміненого, плаваючий сайлент поперечного важеля (було відсутнє стопорне кільце, що і стало причиною попадання туди вологи) - виписував з Китая TRW- близько 800 грн. Були думки про ГБО, але поки , що вирішив відкласти - інколи крутю до 4000-5500 об. В машинки офігена керованість без проблем тримає дорогу при 160-180 км/год. Стокові літні шини ще не стерлися, але руки чешуться поміняти. Автівкою повністтю задоволений.

Через 38 мес. и 9 дней Сергій дописал: Кузов не ржавіє. Встановив ГБО. Вліз балон на 65 л. Тільки розхідники ТО. Наразі пробіг 66 000. Політ норм.

Через 50 мес. и 8 дней Сергій дописал: 85 ткм, МіГ радує, ГБО витрати 8,5-9 траса при 90-120, місто 11-13. Змішаний в межах 9,5-10,5. Змінив ремінь ГРМ і ролик - все чудово стає від Ровер 75.

Через 50 мес. и 8 дней Сергій дописал: Іржі немає зовсім

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Андрей L  

Пожалуй, хорошее авто, но есть громадный минус - АИС!!! Сам смотрел на MG5, тестировал 350 (5-ки не было тестовой) остался хорошего мнения о авто, но после анализа всех "за" и "против", не рискнул покупать...

+8ОТВЕТИТЬ  
cjgrf  

Нормальные китайцы. АИС это огромный МИНУС.

+4-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Додам, що всі сертефікати, які йшли на машину-видані в Англії. Підходять тормозні колодки від БеМеВе Е46. А так машина зроблена на основі Ровер 75.

+1-4ОТВЕТИТЬ  
cjgrf  

MG типа копия Ровер 75 а Ровер в свою очередь типа копия БМВ Типа копия на копию сказка а не машина. Дорогова то для третей копии.

+4-6ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Мотор К4 про щось говорить?

+2-3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

Ще великим мінусом є маловідомість бренду і втрати на перепродажці

+2-4ОТВЕТИТЬ  
cjgrf  

Не надо тешить себя иллюзиями про Англию. ОРИГИНАЛЬНЫЙ КИТАЙ.

+5-5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Тоді Айфон-оригінальний Китай

+9-4ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 5
Yura_N  

мабуть в тексті відгуку все-таки має бути 20 000 а не 200 000

+5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

так, 20 000 км-не знаю як поправити

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Про К4 ось сікава інфа http://mgmotor.by/index.php?option=com_k2&view=item&id=54:%D1%87%D0%B5%D0%B9-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80-mg?-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C-2-%D0%BE%D0%BD-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%B5%D1%89%D0%B5-%D0%BB%D1%83%D1%87%D1%88%D0%B8%D0%B9&Itemid=404

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Також в Китаї вже вийшло нове покоління МГ 6, з покращеними характеристиками 1,8 Т ( інша турбіна, зменшення маси, розширення макс. інтервалу КМ)+6-ст АКПП з двома зчепленями+різні примочки по електроніці типу електронного стоянкового гальма і т.д., ДРЛ

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ще в машинки хороше багажне відділення. В багажник без складання спинки руба стали 4 шини 215*60*16.+ складається задня спинка в пропорціях 1/3 чи 2/3

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Новий МГ 6, коли буде в Україні-ХЗ http://photo.bitauto.com/picture/2723/3597891/

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

50 000 км- політ нормальний))))

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

60000 км- безпроблемно катаю далі. За майже 4 роки рижиків не нажив. По підвісці -ремонтував одну шарову.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

65 000. Вирішив поставити ГБО. По машині ніяких ремонтів немає-навіть свічки рідні. Підвіска- одна шарова, сайлент шарнірний і втулки стаба задні. Іржі знайдено не було))

+4ОТВЕТИТЬ  
MaxPower  

Wert, опишите плиз комлект ГБО (мозг, форсунки, редуктор)

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

MaxPower, STAG QBOX PLUS, Barracuda, KME Silver, мульт Томасетто, ВЗУ, армовані шланги+термопластик. Мотор тихіший, м'якіший суттєвої різниці по динаміці не помітив. Балон 65 л ставиться на підложку. Простіше встановити 59-61/62 л.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
zheka.kurochenko  

Это самый информативный комментарий из всех, что я нашел на просторах Интернета. Сколько сейчас уже намотали? Есть ли какие-нибудь новые проблемы?

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

zheka.kurochenko, 85 000 км. Змінив комплект ролік+пасок ГРМ. Проблем немає. Єдина проблема- сервіс. Є вайбер-група. Запчастини вже є по інету. Їздимо далі

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

zheka.kurochenko, БЖ на Д2 https://www.drive2.ru/r/mg/6/1706891/

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Danubecaptain  

Техника продолжает ездить дальше или нашла нового хозяина? Пару раз совсем недавно у нас тоже встречал такую МГ-шку, внешне - в идеальном состоянии.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв MG 6: MG 6. Первое знакомство
MG 6. Первое знакомство

Апрель нынешнего года ознаменовался дебютом на украинском рынке второго представителя семейства автомобилей Morris Garages – MG 6. Еще до премьеры нам обещали, что эта модель будет намного интересней MG 550. И вот, настал тот долгожданный миг, когда команда InfoCar.ua смогла познакомиться с «шестеркой» MG лично. Причем, не с одной, а с несколькими комплектациями.